1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Program si programari

Berea, un aliat pentru prevenirea osteoporozei

Scris de medicpentrutine.ro

PDF Imprimare Email

Un nou studiu dezvaluie ca berea poate contribui la preventia osteoporozei. Potrivit ultimelor cercetari, berea este o sursa bogata de siliciu organic, ingredient-cheie in cresterea densitatii minerale la nivelul structurii osoase.
Cercetatorii de la Departamentul de stiinta si tehnologie alimentara al Universitatii California au studiat procesul de productie a berii pentru a determina relatia dintre metodele folosite pentru obtinerea berii si continutul de siliciu rezultat. Detalii despre continutul studiului se regasesc in numarul din februarie al Jurnalului de stiinta alimentara si agricultura.
Siliciul este prezent in bere in forma solubila ca acid ortosilicic, transformand berea intr-un supliment alimentar de siliciu major, indeosebi pentru dieta populatiei occidentale. Acidul ortosilicic are o importanta majora in cresterea si dezvoltarea sistemului osos si a tesuturilor conjunctive dure, iar berea, aparent, contribuie semnificativ la aportul de siliciu in organism. Bazandu-se pe aceste descoperiri, anumite studii incurajeaza consumul moderat de bere, intrucat aceasta ar putea contribui la lupta impotriva osteoporozei, boala a sistemului scheletal caracterizata prin masa osoasa scazuta si deteriorarea tesuturilor osoase.

Citeste continuarea articolului pe MedicpentruTine.ro.

Recomandare: topdeals.ro.